Subject: Ed: "MK-Estonia" meediapäring (ravimitega reisimine)
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Wed, 15 May 2024 17:25:17 +0300

Saatja: Carmen Katariina Sikk
Saatmisaeg: kolmapäev, 15. mai 2024 17:25
Adressaat: 'Svetlana K' <[email-masked]>
Teema: Vs: "MK-Estonia" meediapäring (ravimitega reisimine)

Tere, Svetlana!

Selgitused leiate dokumendist (manuses). Selgitas Ravimiameti järelevalve
osakonna juhataja Liis Prii.

Kui tekib täpsustavaid küsimusi, vastame hea meelega.

Parimate soovidega

Carmen Katariina Sikk

Ravimiameti kommunikatsioonijuht

Tel 737 4140

[email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Saatja: Svetlana K <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 15. mai 2024 12:46
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: "MK-Estonia" meediapäring (ravimitega reisimine)

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palun Ravimiameti abi seoses teemaga “ravimitega reisimine”. Valmistan
tarbijatele artiklit sellest, milliseid ravimeid ja mis koguses saab võtta
kaasa välismaale või tuua sealt.

Ravimiameti veebilehe infoga olen juba tutvunud, kuid selles on jutt
ainult Eesti ja Schengeni tingimustest.

Kas saate ka anda infot sellest, mis eritingimused ravimite osas kehtivad
muu riikides?

Näiteks, Venemaal või Türgis inimesed kipuvad ostma odavamaid ravimeid ja
siis Eestisse neid tuua enda tarbimiseks, või ka vastupidi – kui inimene
läheb puhkusele nimetatud riikidesse siis võtab kaasa oma ravimeid. Kas
aga kolmandates riikides on olemas erinõuded ravimite osas, mis ei katu
Eesti tingimustega. Kas Ravimiametil on olemas info või kogemus selles
osas?

Jään ootama vastust tänase päeva jooksul.

Lugupidamisega

Svetlana Küçük
"MK-Estonia" reporter
+372 58046408
www.mke.ee <http://www.mke.ee>
Peterburi tee 23 / Väike-Paala 1, Tallinn 11415, Estonia